Lion´s head - picknick



Häller upp lite vatten i bubbelglas.

Kommentarer
Postat av: Britten

Hallå Una!

Det är verkligen jätteroligt att läsa om dina äventyr. Du verkar ha det jättemysigt. Men Una, om du inte hittar kan du väl fråga någon infödd om vägen. Eller du tycker det är skämmigt? Gå för allt i världen inte vilse, du har väl alltid din mobil med dig, i fall att. Det är så förargligt att inte hitta vägen, men jag tror du lär dig rätt så snart. Här hemma är det snökaos igen och man har gått ut med en klass 1-varning, vilket betyder snökaos och man har varnat folk för att sticka ut näsan genom dörren. Du skulle se vilka snödrivor vi har! Nu vill jag ha vår, så jag kan ligga på balkongen insvept i en filt och sola. Gottgott! Ha det fortsatt skönt och hälsa Tor och Erik!

Lasse och Skipper hälsar!

Puss och kram

Britten



2010-02-18 @ 22:06:52
Postat av: Una

Hej mammi!

Ja, jag ska fråga någon nästa gång. Och nej jag tycker inte det är "skämmigt" att fråga. Anledningen till att jag inte gjorde det igår va att jag inte vill framstå som en dum turist, för en dum turist kan vara "an easy target". Ska be Tor skriva ner exakta vägen idag. Fy för snö! Ha det bra, vi hörs!

PUSS

2010-02-19 @ 07:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0