3/3 – Coffe bay (kvällen) kul kväll

På kvällen kom det ett stort gäng på 18 personer med rödbrända näsor och saltvattenskrusigt hår - den här sorten kände jag mycket väl igen. Mycket riktigt va det surfare. De va på en resa med Ticket to ride! En resa som bara handlar om surfing. I två månader hade de varit i Sydafrika och surfat tillsammans och hade ytterligare en månad kvar, som de bland annat skulle spendera i Mozambique.

 

Med Ticket to ride-gängets ankomst blev det lite party!

 

Pratade en del med en kille från Oxford (David), han va en lite halvsunkig hippie som påminde väldigt mycket om en karaktär i Little britain – ni vet damen som sitter framför en dator och säger: ”Computer says no”. Jävligt skön och underlig person i alla fall. Men senare på kvällen så tappade han min älskade kamera typ med flit i ett stengolv, så jag pratade inte så mycket mer med honom efter det. (Kameran funkar tack och lov som den ska).

 

Det var fram för allt David och två andra sköna killar som heter Rob (aka. Johnny Depp) och Jon som höll partyt igång! Jag fick tillfälle att visa mina partytrixs (jag har för övrigt två nya i min repertoar) reaktionerna blev: "UUUUWW" istället för "WOW" som jag hade hoppats på. (Mina trix har tyvärr en tendens att få den sortens reaktion...) Känns onödigt att återberätta allt, tycker det räcker att säga att det va den roligaste kvällen på mycket länge!

 

David och Jon

 

Rob, Jon, Una

 

Ungefär såhär såg hela kvällen ut!!! :)

 

The lawn mower...

 

...och the sprinkler är tydligen universella danser.

 

Osminkad, oduschad, skitiga kläder och med två innebrännare i pannan är tydligen den perfekta partyoutfiten.

 


(Killen i svart längst till höger kom från Norge och han pratade EXAKT som Fleksnes, så varje gång han öppnade munnen så fick jag ett skrattanfall! Sa det till honom, och Fleksnes och han kom tydligen från samma stad!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0