9/3 - mot Kapstaden

Jag skulle egentligen stannat i Kruger parken till den 10/3, men jag känner mig alltid som en mus i bur när jag inte är nära havet. Kände att jag hade sett det jag ville se på safarisarna. Så Tor hjälpte mig att boka om biljetten till en dag tidigare. Planet skulle gå klockan 19 och chaffören lämnade mig på flygplatsen klockan 15.30, frågade snällt en tjej i incheckningen om jag inte skulle kunna ta ett tidigare flyg vilket gick (så jäkla gött!). Men hon sa: ”But you have to run, sister - hurry!” Flyget hade tydligen redan börjat boarda. Skönt när allt flyter på!

 

Påväg mot Johannesburg ville chauffören visa världens tredje största canyon - Blyde river.


Kommentarer
Postat av: Skipper

Längtar!

2010-03-13 @ 19:06:20
Postat av: Erika

När kommer du hem till Svedala? Vi måste ju hinna se dig innan du far iväg igen!

Tack för det fina giraffkortet Theo fick på sin födelsedag. Han pekar på det och säger "titta"! Jag tror det betyder att han gillar det :-). Nu är det inte så lång tid kvar innan du blir faster igen, hoppas du är hemma då :-)

Ta hand om dig!

Kram Erika, Ulf och Theo

2010-03-16 @ 15:37:43
Postat av: Una

Svedala - var ligger det? :) Jag hade tänkt att jag kommer och hälsa på er i idag!!! Vad kul att han gillade kortet! :) det ska bli super kul att bli faster igen! Och jag tror och hoppas att jag är hemma då!



Ses snart!



KRAM

2010-03-17 @ 10:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0