23/6-30/6 - sju dagar i bilder, (+ MIDSOMMAR)

Hjälp vad veckorna går fooooooooort. Lite av vad jag har pysslat med under de sju senaste dagarna redovisas i bilderna nedan. Men en väldligt rolig grej är att jag bokat min drömresa (Ticket to ride)! 13 veckors surf i Sydafrika och Mozambique. I slutet av januari 2011 bär det av, och det ska bli helt galet skoj! Det blir således inget plugg för mig den våren, tar min sista termin till hösten 2011 istället. Känns mycket bra!







21/6 - magisk  solnedgång. Klockan 21.50.



24/5 - gick en kvällspromenix med Tor och Skipper.



Skipper har hämtat en pinne, han simmar så fint!



25/6 - MIDSOMMAR! Här hämtar Sara mig, ska vidare mot Vik. (Min krans tog över 3 timmar att binda, trodde det skulle ta typ en halvtimme, tjii fick jag :)



Mycket trevligt långbord!



Kär beskrivning av mig (långbordet).



Sara är crazy och Anna och jag jämför våra "fetto" vader.



Här sitter 2 av de 3 fina midsommar-syskon-värdarna och blickar ut över Stenshuvud. Frida i grönt och Viktor till höger.



Viktors nacke, Jocke (min söta bordsherre) och Anton.


 
Jag vet bara två som har olika ögon, Anton Holm-Larson och David Bowie. Fint och fridlyst!



Anna och jag på piren. När solen gått ner gick alla till Vigarehuset och hade disco! Sjukt kul! STORT TACK för en mycketmycket trevlig midsommar!



26/6'- Skulle på lite grillning hos Tess, jag kom på den geniala idén att vi kunde ju cykla dit, eftersom det va en så fin sommarkväll. 4 personer 2 cyklar, uppförsbackar och en trasig pakethållare är ingen bra kombination. Vi gick mest. 


Den obligatoriska sommar-hopps-bilden.




Lekte lite på en halmrulle. Jakob till höger (= gammal klasskompis).



Sara och Kevin, in action.

 

 


Sara och Josse träffas för första gången på ett halvår! ♥




Kissekattunge.



27/6 - Jag, Sara och hennes coola pappa Sören tog en liten segeltur från Branteviks norra hamn till den södra hamnen och tillbaka. Detta är båtens hemhamn, den norra.



Detta är det absolut bästa jag vet - att vara i, på, och nära havet.



Sara styr :)



Stencoola Sören.



Fladdrar det i seglet? Nej, självklart inte för jag styr perfekt, hehehe :)



Hungriga svalbebisar!


Det är fint med sommar, inte sant?!?

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0