6/6 - helgen i bilder



Frukostbuffé på St Knuts torg, om man börjar dagen med våfflor + grädde + sylt kan dagen inte bli annat än underbar!



Siesta i Tors lägenhet.



Påväg mot kvällsäventyr.



Sushi i en park i Malmö med bror Tor.


Svingod, svindyr och svinliten glass.



Finfina Isabell på Fridays. Vi har samma blod, sysslingar, visst är vi lika (eller inte).



Sara fotade mig svartochvit. Är på Skeppsbron och knäpper med fingrarna. Jag hade liiiite missanpassade kläder för det stället kan jag säga. Eller så va det helt enkelt fel ställe för mig, ogillar att känna mig uppklädd, det ska till väldigt mycket om jag ska ta på mig en miniklänning och högklackade skor. Även om jag tycker det är SVIN SNYGGT på andra + att jag älskar sinneshöga skor - men bara att titta på. Det va jättemånga killar/män på det stället, typ 85 % av folket. Och väääääldigt många hade backslick, färgglada tighta byxor och loafers. Inte riktigt min melodi.



Sarisen ♥



Bror Ulf och Theo. Efter 3 nätter i Malmö kände jag att det började bli dags att röra mig mot den "rätta sidan" av Skåne. Åkte till Ystad och låg på stranden där i någon timme. Det va najs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte helt fel med glass.

2010-06-07 @ 16:28:31
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Ine Henriksen

:)

Ha en fin dag!

Kramar

2010-06-09 @ 15:26:19
URL: http://inehenriksen.blogg.se/
Postat av: simone

så vacker du är :D

2010-06-09 @ 16:33:33
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0