12/5 - vart tusan tog tiden vägen?


Det slog mig alldeles nyss att när jag kommer hem den 1 juni så har jag varit i exil i sex månader och under den tiden har jag sammanlagt varit hemma i 15 dagar. Det känns helt absurt! Jag menar sex månader är ju precis detsamma som ett halvt år!

Min älskade vän Sara fyller år idag (igen) - GRATTIS Sara!!! Ungefär 3 minuter efter mitt konstaterande att vad tiden gått fort och vad lite jag varit hemma, så läser jag följande på Saras Facebook:  

Rasmus
Dra på trissor, fyller du år? Idag igen? Har för mig att jag skrev grattis för inte alls så länge sedan!
Aja, grattis då... IGEN!

You like this.

Rasmus Salmi
 
Rasmus
Känner du samma som jag Una?
19 minutes ago

Una Billgren
Una 
ha ha ha! jag känner exakt som du! shit vad alla fyller år liksom... och till ens stora förtret är det ens egen födelsedag snart - IGEN :)
11 minutes ago  


(Hoppas det är lungt för både Sara och Rasmus att jag kopierar Facebooken - jag menar jag har ju inte direkt en miljon läsare om dagen om man säger så :)


Nu är det ju faktiskt så att det snart äntligen är sommar - IGEN! Och det är ju helt sjukt jävla underbart! MEN snart är det vinter - igen. Så därför ska i alla fall jag njuta till fullo av varje dag med sol, bruna ben, kvällsglassen i hamnen, strandhäng, jordgubbar med ovispad grädde, kall öl, långa kvällar och korta klänningar.  


                  
                   Sara och jag i fjor på Grönet - Brantevik. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0