10/2 - bungy


Idag gjorde jag det som jag lovat mig sjalv att aldrig gora igen - hoppa bungy jump. Ville testa nagot nytt sa jag gjorde det baklanges! Sjukt scary, men ocksa en sjukt underbar kansla efterat.

Just nu ar jag i Plettenberg, det har varit underbara vagor och inga folk, forutom min grupp som surfat. TYVARR har jag inte surfat en enda gang har i Plett, pa grund av att mitt ena oga gick i sonder samma dag som vi kom hit. (Epitel erosion = en hemsk biverkning efter en laseroperation jag gjorde for tva ar sedan)

Ticket to ride resan borjade den 25/1 i Muizenberg, dar vi stannade i 10 dagar. Det gick over forvantan med surfet, sa det var kul! Kopte min brada for drygt tva veckor sedan - en 5.8 som jag alskar och kallar Penny <3

Imorn aker vi till Jeffrey bay och det kommer bli min forsta surfdag pa 8 dagar!! SJUKT! Men jag ar taggad till tusen och enligt Bevan (var Trip leader) sa ska det vara bra vagor imorn i Jeffreys bay. Vi kommer stanna i J-bay i 12 dagar!

Min grupp ar helt underbar!!! Det gar inte en dag utan att jag gapflabbar minst tre ganger. Vi ar 5 tjejer, alla fran olika lander - Canada, Australien, England och Kenya, och 9 killar - en fran Norge, en fran Sverige, en fran USA, en fran Canada och resten fran England.

Jag tycker jag har en valdigt konstig engelsk accent, en blandning mellan sydafrikansk, amerikansk och brittisk + en slang av min svenska melodi :)


PEACE





Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-07-31 @ 20:34:20
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0