19/1 - Cape town!


Finally studieuppehåll - den förbannade skolbänken är utbytt mot sol och värme (och om några dagar även sjukt mycket surf!!) Jag kom i morse, och det känns som det var igår jag var här sist, även fast det va drygt 1 år sen.

Kommer vara i Afrika (Sydafrika + Mozambique) i 3,5 månad. Jag kommer hem lagom till rapsen börjar blomma på Österlen - jodåsåatte!!

Ikväll ska jag och Tor till Cape town stadium och kolla på fotboll - Sverige möter Botswana. Tor beställde en svensk flagga, så jag tog med mig en 2 meter bred flagga. 2 stycken vuvuzelor kommer vi också ta med oss till matchen!

Alltså jag är så SJUKT vit! Så vit att jag är grön.



Tors bruna arm och min mintgröna - attraktivt...



Ytterligare en bild på en brun arm vs. en sjukt vit och biffig arm. Ööe!



Storebror och den goda champagnen - det glaset gjorde att jag just nu tittar i kors och fumlar med tangenterna, dåligt ölsinne? 



Just nu, sitter på Ricks.

Fick förresten alldeles nyss mitt första myggbett - blev nästan glad! Sommaren är verkligen här!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0