16/10 - Gili Trawangan

Har äntligen återförenats med Isabell! Sitter och gottar oss på Gili Trawangan. Det var nästan hela campet som skulle till Gili, så jag stack också dit. Bor jättefint med egen pool och grejer tillsmammans med en kompis.

Snorklade idag - såg två sköldpaddor och en pytteliten haj!

Isabell och jag just precis nu!

Annars så går det frammåt med surfet tycker jag, köpte en bräda för några dagar sedan, den är fin!

På Dondon.

Det var party i onsdags (på fullmånen). Fancy dress party, man skulle vara utklädd till något som började på bokstaven S. Jag var en svan.

Kostymen.

Det var jordbävning utanför Bali för några dagar sedan. Vi kände av det på Lombok som en liten skakning och ett efterskalv. Det lät som en mullrade åska.

Imorn ska jag åka tillbaka till campet.

P u s s o c h k r a m h e j!

Isabell och Una


Kommentarer
Postat av: Tor Billgren

Hur skiljer sig nya brädan från den gamla?

2011-10-16 @ 14:06:46
Postat av: una

samma farg, men tva inches langre, tunnare, mer rocker och spetsigar nos.

2011-10-17 @ 07:12:09
Postat av: Tor Billgren

Har du sålt Penny?

2011-10-17 @ 10:03:46
Postat av: una

nej, penny star i kallaren i simrishamn!

2011-10-21 @ 04:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0