29/10 - Ubud (+ bilder fran de senaste veckorna)


Sitter pa ett fruktansvart segt internetcafe i Ubud (Bali) just nu. Flog hit idag fran Lombok med en kompis. En iakttagelse som jag gjort har i Ubud ar att det finns valdigt (och da menar jag VALDIGT) manga ensamma kvinnor i medelaldern som antingen strosar runt pa gatorna i haremsbyxor eller laser en bok med en iste pa nagot cafe. Kan boken "Eat, pary, love" ha nagot att gora med detta? Boken handlar iallafall om en olycklig amerikanska som finner karleken just i denna stad - true story dessutom. Jag tycker det ar fint iallafall. Aldrig forsent liksom.

Det ar sjuka problem med att oppna hotmailen pa alla stallen jag provat anda sen jag kom till Indonesien. Vad fasen kan det bero pa? Det ar iallafall javligt storigt... Pa mandag aker jag till Thailand (ej Bangkok).


Lite bilder fran de senaste veckorna som varit:

FANCY DRESS PARTY (CIRKUS TEMA)



Cirkuspudel.


En akrobatisk karl. Hepp, hepp!



Cirkus Scott.



Lekte: "ta-upp-en-kartongbit-med-tanderna-utan-att-nudda-golvet-med-handerna-eller-knana-leken". Jag vann.


SURF


Fran en av de storre dagarna. Dondon.



Fran en av de mindre dagarna. Longboarding - groin first. Inside.



Eftermiddagssurf. Dondon.



RANDOM



Kuta, Lombok.



Playground.



I baten pavag till Ekas.



Kawan.


Nu ska jag ga till ett annat internetcafe och se om man kan oppna hotmailen dar istallet! Smidigt.

K R A M ! ! ! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0