2/9 - 1 300 000 :- svit på Bali


Ok, är framme på Kuta Bali nu tillsammans Isabollen. Vi är sjukt trötta. Fick en välkomstdrink som gick rak upp i huvudet efter typ 24 timmars resande och kass flygplansmat.

Kuta är ganska äckligt, övermycket folk och dyra hotell. Såklart är det ramadan här vilket gör att det är extra övermycket folk här och har semester. Vilket gjorde att Isabell och jag i total desperation tog in på ett 4 stjärnigt hotell där såklar endast deras s v i t var ledig. Så då va vi en miljon och trehundra tusen ruphia fattigare.

Nu har jag mest koncentrerat mig på det negativa, men det som hör till det positiva är att det är varmt och gott och att jag får vara här tillsammans med min bästis!

Imorgon ska vi fly vi skitta Kuta och åka båt till en gullig liten (malariafri) ö som heter Lembongan där vi ska ta det lungt bli bruna och såklart dyka!!

Från vår balkong.

Det kommer bli bilder på omgivningar tills vi fått bort våra påsar under ögonen och blivit några nyanser brunare.

Imorn innan vi åker till Lembongan tänkte vi att vi skule få lite valuta för pengarna genom att äta så in i satans på hotellets frukostbuffé.

Puss från mig och Isabell (som förresten lovar "gästskriva" någon dag!)



Kommentarer
Postat av: Tor Billgren

Bodde ni i svit? Coolt. Inga bilder på det?

2011-09-13 @ 21:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0