11/6-17/6 - veckan i bilder





Seglade med Hoppet från Brantevik till Köpenhamn (13/6-14/6). Henrik kikar upp ur luckan! Jag frös in i märgen, trots dubbla långkallingar och ett par tjocka mjukisbyxor + regnbyxor - men mysigt va det. Jag sover otroligt gott på båtar!



Hissat segel.



Öresundsbron i bakgrunden.


"Fickparkering" i Nyhavn. (Här fotar jag från en kanalbåt).



"Babord dikt".



Den lilla seglingen avslutades med ett sjukt gott smörrebröd!



14/6 - efter Köpenhamn åkte jag till Malmö och käkade middag på Tempo tillsammans med brossan. Valde en nässelsoppa, så jag kunde tinas upp, här fryser jag fortfarande. Soppan va gooood! Sov över i brossans bäddsoffa och när jag vaknade hade jag kommit på en lösning på hur jag ska göra i höst :) Funkar att sova på saken.



16/6 - minigolf med underbara Josefin, Samuel och Annika.


 
Hög koncentration... Jag kom näst sist trots en förfluten "golfkarriär". Men att putta va i och för sig aldrig min starka sida.



Josefin ♥


Sunset. (Annika till höger).



Diggar Saras mammas tollor som jag lånat/snott :)



17/6 - låg på Vårhallarna med samma gäng som spelade minigolf igår + Sofie. Här är jag och Josse i en synkroniserad handvolt! 




Samuel va duktig på att stå på händer!



Kommentarer
Postat av: ellie m

fin blogg (a)

2010-06-21 @ 19:42:24
URL: http://elliestaafs.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0