14/3 – Clifton och flyg hem

Idag cyklade Erik världens största cykeltävling (50 000 deltagare och 11 mil).


Adjö.

Sista dagen i underbara Sydafrika spenderade jag på Clifton 2. Hälsade på en svensk tjej som skriver en blogg som jag brukar läsa – det va oväntat och kul!


Käkar fruktsallad.


Clifton 2.


Tor lagar mat.


På kvällen blev det en god veganrätt och gott vin som ”avskedsmiddag”. (Erik är lite trött).


Taxichaffören som hämtade mig på Jordaan street va trevlig och vi kallpratade lite, men senare kom han med sliskiga förslag. Men Sydafrika är verkligen ingenting mot vad Italien är gällande sliskigheter. På 5 veckor i Sydafrika har jag nog sagt ”fuck off” bara 5 gånger. I Italien fick jag säga det typ 5 gånger i timmen.

 

Jag är helt övertygad om att jag kommer komma tillbaka till detta fantastiska land!

 

Sydafrika – I LOVE YOU!

 

Och tusen tack Tor och Erik för jag har fått äta upp er yoghurt varje dag och för att jag fått bo hos er, för att ni har tagit hand om mig och visat mig omkring! <3

 


Kommentarer
Postat av: Tor Billgren

SLISKIGA FÖRSLAG? Jag ska klaga hos taxibolaget!



Tack för att du hälsade på, Una. Det är tomt här nu. Sängen står fortfarande bäddad. Men vi ses snart!

2010-03-18 @ 09:02:53
URL: http://sydafrika-anteckningar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0