18/5 - shopping gör en glad


Helt otroligt vad en väldoftande solkräm, rosa rakhyvlar och tandtråd kan göra en glad! Men jag kan förtälja att det var flera månader sedan jag shoppade saker som inte har något direkt överlevnadssyfte (saker med överlevnadssyfte=mat). Undrar hur glad jag kommer bli när jag köper nya solbrillor?!?!?

Jag har insett att jag är väldigt svag för "hälso-och-skönhets-butiker". Jag kan t ex stå i en hälsokostbutik och läsa på olika hälsoprodukter i evigheter, samma sak är det med Apoteket och The body shop. Det är utan tvekan mina favvo-butiker. (Jepp, bättre än h&m).


Idag har jag ätit korv till lunch. Min kropp skrek efter kött häromdagen, så jag knallade till Kiwi och handlade ett kilo korv. 


 
Egenbakat korvbröd, skånsk senap och tomatpuré (man tager vad man haver). 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0