19/5 - jobb + sol = bra dag


Efter jobbet idag kilade jag "hem" en sväng för att byta om, smörja in mig, packa ner tjejtidning, vatten och en nagelfil i ryggsäcken. Cyklade ner till min bänk vid sjön Mjösa. La mig ner, filade på en nagel, sen somnade jag. Låg i uppkavlat linne och uppkavlade leggins. Efter 2,5 timme i solen cyklade jag hemåt. Och när jag tar av mig mina leggings får jag en smärre chock! Tvättar med tvål och vatten på smalbenen för jag tror först att det är smuts som skapat den lilla linjen. Men icke - det va en solbränna! Och inte vilken solbränna som helst - utan årets första (skandinaviska) solbränna! Imorn blir det jävlar i det solning i trosor!!!



Tadaaa - jag är ett levande bevis på att man visst blir brun fast än man smörjer in sig! (Med viss ansträgning och mycket god vilja så ser man faktiskt en linje under knäna :)


Kommentarer
Postat av: kristin

Hehe, härligt :)

2010-05-22 @ 13:32:08
URL: http://kristinwii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0