27/5 - åldersnoja


Läste i förmiddags om ett uteställe i Stockholm som verkade härligt, men där åldersgränsen va 21 för att komma in. Tänkte: "Men vaffan då, typiskt att man alltid ska vara för liten!" Sen slog det mig NU ungefär 10 timmar senare att jag är ju 21 år gammal! Ska till och med fylla 22 i sommar!!!! Jag tror jag har haft alldeles för roligt detta året som jag inte pluggat - för shit vad tiden har gått fort - alldeles för fort. Jag vill alltid ha så här kul: 



På Jaya, någonstans mellan Bali och Timor. (Delfin).



Dyk.


Högt.



Emma, Marie och jag. Avskedsmiddag på Bali.



"Charlies angels".



Soluppgångssurf på Lombok.



Ljuvligt.



Coffee bay, SA.



Bloukrans bridge.


Påväg till fyren. (Jag tittar inte i kikare, utan tar på mig solbrillorna).
Cape point.



Muizenberg.



Det är kul att åka skidor - SKITKUL!



Bra kväll i Val d´isere.

 


Kommentarer
Postat av: Marie

Håller med dig om att det går alldeles för fort, tänk det är snart nästan ett år sedan vi åkte till indonesien. Galet!

2010-05-28 @ 15:18:57
URL: http://larssonmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0