SENSATION WHITE (13/11)


Förra helgen va Isabell, Charlotte och jag på Sensation white. Fick en mega-november-depp-ångest-attack och kände att jag bara va tvungen att göra något roligt. Så även fast plånboken ekade tom så köpte jag en biljett på Blocket i sista sekunden. (Fick snylta pengar från min svart-jobbs-lön som egentligen ska gå till våtdräkt och surfbräda). Det var var helt GALET i alla fall. Dansade nonstop i 5 timmar! Dagen efter hade jag träningsvärk i hela kroppen! Dansade som dårar.


    
"Spex".



Charlotte spillde rosé.



Jag och Isabell!



På väg till Parken.


Kommentarer
Postat av: Miche på tåget

Haha hoppas ni hade kul! Hälsa Isabell. :)

2010-11-24 @ 11:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0