1/10 - novotel


Det har varit tva dagars uppehall fram campet nu, och jag checkade in pa ett superfint hotell pa Lombok i forrigar, tankte unna mig det. (Isabell ar pa Bali och gottar sig:) Spenderade hela dagen i forrigar med att ligga i min valdigt fluffiga sang i en kort frottemorgonrock, fila naglarna och zappa mella BBC, E! och Animal Planet. Duschade en lang dusch i sotvatten (!) vilket mitt har var valdigt tacksam over. Och sen at jag en pase chips till kvallsmat - life is good!

k r a m


AJ, AJ, AJ: detta hande mig nyss: jag gick omkring pa hotellomradet och kande mig som a million dollar, da kommer det fram en gast till mig och sager: "I don't know if you've noticed but your dress is tucked into your underwear...


Kommentarer
Postat av: Tor Billgren

Ha ha ha, den kommentaren är underbar.

2011-10-02 @ 11:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0