3/9 - Lembongan


Sov väldigt gott i vår svit, om man bortser från att myggorna attackerade mig som angry birds...

Åkte speedboat till Lembongan. Just nu sitter vi i loungen på hotellet som vi bor på. Solen håller på och gå ner, det är varmt och behagligt. Isabell pluggar inför dykcertet som hon ska börja ta imorn. Jag är lite förkyld så jag ska börja ta mitt advanced på måndag. Pratade med dykinstruktörerna och tydligen så finns det okej med hajar och mola mola här omkring! Kul!

Lite sol har vi också fått på nosen idag.

Lembongan. Om jag hade väntat 3 minuter med att fota hade det blivit en bild med röd himmel, men pallade inte fota igen. Håll tillgodo så att säga.

Ska käka kvällsmat strax, funderar mellan antingen pizza eller thai. Tar verkligen vara på att jag är i Inodnesien...


KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback