9/9 - shopping i Kuta, Bali

 

Idag har Isabell och jag ägnat oss åt att shoppa i Kuta. Våra väskor har alltså blivit ännu fetare och ännu tyngre… Jag har ändå rest med ryggsäck några gånger under ganska långa perioder, och av erfarenhet så kan jag tänka mig att ryggsäcken borde bli lättare efter varje resa. Men det blir den alltså inte för min del, nu har jag verkligen med mig ALLT som jag saknat på mina tidigare resor, mest är det läkemedel, och "tjejprodukter" (som diverse krämer, balsam osv, osv). Har även med mig en sjuksköterskeväska, som jag hade haft stor nytta av om den hade följt med mig till Sydafrika tidigare i år. Jaja nog om det.

 

.

Vår packning...

 

Imorn (10/9) ska vi till Gili Trawangan, resan startar kl 06.00 och det är sagt att vi ska vara framme typ 10 timmar senare. Om vi inte blir uttråkade på att rida, paddla kajak, yoga, snorkla med sköldpaddor, festa, sola och bada så kommer vi nog att stanna där i en vecka, sen är det Surfcamp Lombok som gäller. Ska bli så sjukt kul att träffa alla igen och såklart att surfa igen! Tyvärr fick min älskade bräda stanna hemma. Kommer nog bli ett köp av en ny älskling på Lombok.

 

STOR KRAM från Una och Isabell!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0