25/4 - bilder och sånt

 
 
Har varit hemma i Oslo i typ en månad. Så nu när jag har ett väldigt fungerande och snabbt internet kanske det vore på tiden som jag la upp lite bilder från Indo. Älskade Indonesien!
 
 
 Droppar visst in på Damon...
 
 
Bahar och Damon - den  bästa coachduon!
 
 
Sist jag var på campet så var Scott coach. När jag fick reda på att det va en ny coach så blev jag nästan lite besviken... Ingen kan ju vara bättre än Scott! Men Damon Hollick är en otroligt bra coach och väldigt fin människa (och förbannat rolig är han också!!) Jag har aldrig mött någon som älskar surf så mycket som han. Kan bara varmt tacka honom för grym coaching!!!
 
 
Sårmottagning. Lina är patient. Pannlampan är ett absolut måste i djungeln.
 
 
Henrik och Philip. Sköna pojkar. Och snälla!
 
 
Soluppgångssurf.
 
 
Alex med Olles tama örn.
 
 
Scott på Ashtari.
 
 
Har tänkt tatuera ett ankare i flera år. Nu äntligen.
 
 
Träffade två snygga föredetta kollegor från Oslo på Gili Trawangan. Helt ovetandes! Kul och jäääävligt sjukt.
 
 
På båten Nanti dulu. Ska till Are guling.
 
 
Tänkte att nästa bloggis kommer bestå av ett par...tre...tio...eller okej typ tjougo ego-surf-bilder på mig va =)
 
 
k j e r l i g h e t 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0