12/2 - Gili Trawangan

Kom hit på förmiddagen, en väldigt smärtfri och smidig resa, sov mest av tiden, men kanske att det tog allt som allt högst 3 timmar med en fast boat. Annat när jag och Isabell åkte hit den låååånga vägen, 14 timmar tog det... Otrevligt.

Jag har känt mig väldigt obekväm i mitt eget skinn idag, alla är så sjuuuukt solbrända. Och min februarihud är på riktigt mintgrön. Men drog på mig bikinin ändå, och somnade i en solstol (i skuggan tack och lov) tills solen nästan va påväg ner, men hann ändå med att snorkla, tyvärr inga sköldpaddor idag. Sen gick jag på en kvällsyogaklass. Sköööönt.

Antingen är det det glaset vin jag drack nyss som talar, eller så är det att jag faktiskt har fått lite färg idag, för jag känner mig allt lite fräschare. (En parants till mig själv: indonesiskt vin smakar inte gott).

Trodde först jag skulle ha svårt att koppla av efter ha jobbat nonstop sen i somras, men jag har verkligen kommit in i ett semester-mood. Det är en jäkligt skön atmosfär här, verkligen ingen stress och alla är glada!

Imorn ska jag snorkla tills jag ser sköldpaddor!!! Det är väl typ det.

p e a c e .


Kommentarer
Postat av: isabelll

hahahaha åå så bra att du börjat blogga!!!!!! gutt för dig med fastboat-.. känns som att det var lätt värt! jättesynd att jag inte kan ta en weekend o hälsa på :( bloggabloggablogga!!!! hahaha kärlek! <3

2013-02-13 @ 09:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0