1/5 - "dom där surfbilderna..."

 
 
Jag har grymma Jessica att tacka för dessa bilderna! Hon fotade närmare 1000 bilder på mig. Tack! :)
 
Det kanske ser ut som jag gör typ samma saker på alla bilder, men det är för att det är precis det jag gör också. Jag hade två huvudgrejer som jag fokuserade på hela tiden vilket var:
1. bottom turns och 2. top turns. Samt två tilläggsgrejer: 1. att bak-knäet skulle vara i "Craig Anderson-stil", vilket betyder = benet ska i princip se brutet ut! 2. Och att bak-armen ska svingas runt. Lite svårt att förklara...
 
 
Förresten!!! Klicka på länken nedan. Då öppnas ett youtube-fönster, tryck på play och skruva upp! (det är en fin "Olle-låt").(ville egentligen lägga upp ett par låtar, men blogg.se tillät mig ej att lägga upp fler än en...)
 
http://www.youtube.com/watch?v=vyut3GyQtn0&feature=youtube_gdata_player
 
 
OUTSIDE
- den snabba vågen som kan bryta på fyra olika ställen. Grymt fint ställe, ligger vid foten av ett litet berg. Trots att Outside ibland brändes med maneter, så var detta stället min favvo.
 
 
 
 
 
En heeeelt perfekt våg, som jag tyvärr trillar från...(den hade kunnat blivit så bra...)
 
 
Det för mig så eftertraktade brutna knäet (det bakersta). 
 
 
 
 
 
Sol. Kör på Damons snygga bräda!
 
 
Bergväggen där bak.
 
 
Liten dag, men såklart svinkul ändå!
 
 
Våg på huvudet.
 
 
 
 
INSIDE
- snygg våg, men tyvärr den mest populära i viken, så det är ofta ganska mycket folk...
 
Bottom turn. 
 
 
Top turn.
 
 
En av mina favoritbilder. Tycker det ser ut som det går fort ;) 
 
 
ARE GULING
- superfin våg i ett djungel-och-paradis-strand-område. Här behövs ingen snorkel för att se korallerna och fiskarna - jätteklart vatten. På detta stället surfade jag min största våg någonsin tror jag. Kommer ihåg att jag tjoade högt av glädje och adrenalin. Så jävla kul!!!
 
Turkosaste vattnet.
 
 
Saknar alla fina på campet! De är helt otroliga! Precis exakt varenda en av dem!
 
 
Det var 14 månader sen denna surfresan och min senaste, så långt emellan semester+sol+surf ska det aldrig gå igen. Så bara om några dagar är det dags igen, denna gången reser jag västerut, tillsammans med bästa Josefin! Om vi är taggade?! Svar: JA!!! 
 
                                                          
 
 
l o v e .
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0